Reklamácie

Reklamačné podmienky sú súčasťou Obchodných podmienok, ktoré odporúčame preštudovať pred začatím reklamácie.

Pre zjednodušenie vyplnenia reklamácie, prosím, vyplňte vašu emailovú adresu. Následne v schránke nájdete email, ktorý vám pomôže s reklamáciou tovaru.

 

Doručovacia adresa pre reklamácie a vrátenie tovaru:

Mamido Toys s.r.o.
Hlavní 593
735 43 Albrechtice
Česko

 

Ako postupovať keď...

1. Je prijatý tovar poškodený

Pri preberaní zásielky prosím skontrolujte jej stav. Ak je zásielka poškodená (pokrčená, roztrhaná, premočená), ihneď spíšte protokol o poškodení alebo zásielku od prepravcu nepreberajte!

V prípade, že je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, napíšte podrobnosti na info@mamido.sk, kde vám poradíme ako ďalej postupovať. 

2. Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu

Prosíme, napíšte podrobnosti na info@mamido.sk, kde vám poradíme ako ďalej postupovať.

3. Tovar je nefunkčný

Na posúdenie reklamácie je nutné zaslať nefunkčný tovaru na adresu Mamido Toys s.r.o., Třanovice 15, Třanovice 739 53 alebo odovzdať osobne na prevádzke.

Upozornenie

Tovar na reklamáciu odovzdávajte vždy kompletný - vrátane príslušenstva. V prípade, že sa tovar skladá z veľkého množstva dielov-príslušenstva, informujte sa u predajcu aké diely je nutné na reklamáciu odovzdať.

 


 

Ako na reklamáciu

K reklamovanému tovaru priložte kópiu dokladu o zakúpení a stručný popis poškodenia. Pre zjednodušenie reklamácie odporúčame použiť:

Reklamácia - mamido (PDF)
 

 

Ako na vrátenie tovaru

K tovaru na vrátenie priložte kópiu dokladu o zakúpení. Pre zjednodušenie vrátenia tovaru odporúčame použiť:

Odstúpenie od zmluvy - mamido (PDF)